Onze servicemedewerker voert professionele bestrijdings- en weringsmaatregelen uit om overlast van ongedierte preventief te voorkomen.
In de hotellerie is een goede reputatie enorm belangrijk. Uw reputatie wordt bepaald door de kwaliteit van uw dienstverlening en gastvrijheid, maar zeker ook door de beleving van uw gast op het gebied van hygiëne. Indien de hygiëne niet op orde is dan ligt overlast door ongedierte op de loer. Muizen, ratten, kakkerlakken en vliegen worden aangetrokken en zorgen voor veel overlast.
Als hotel, klein of groot, wilt u er ten alle tijden voor zorgen dat gasten een aangenaam verblijf hebben. De aanwezigheid van ongedierte kan snel roet in het eten gooien. Door ongediertepreventie en ongediertebestrijding voor hotels in te schakelen voorkomt u problemen. Attack helpt u met het realiseren van een optimale hygiënestandaard. We controleren op bouwkundige en hygiënische gebreken en bespreken dit met het management. Door slimme ongediertebestrijding en goede weringadviezen houdt u ongedierte buiten de deur.