Ongediertebestrijding Hotels

Ongediertepreventie en ongediertebestrijding voor hotels

In de hotellerie is een goede reputatie enorm belangrijk. Uw reputatie wordt bepaald door de kwaliteit van uw dienstverlening en gastvrijheid, maar zeker ook door de beleving van uw gast op het gebied van hygiëne. Indien de hygiëne niet op orde is dan ligt overlast door ongedierte op de loer. Muizen, ratten, kakkerlakken en vliegen worden aangetrokken en zorgen voor veel overlast.

Als hotel, klein of groot, wilt u er ten alle tijden voor zorgen dat gasten een aangenaam verblijf hebben. De aanwezigheid van ongedierte kan snel roet in het eten gooien. Door ongediertepreventie en ongediertebestrijding voor hotels in te schakelen voorkomt u problemen. Attack helpt u met het realiseren van een optimale hygiënestandaard. We controleren op bouwkundige en hygiënische gebreken en bespreken dit met het management. Door slimme ongediertebestrijding en goede weringadviezen houdt u ongedierte buiten de deur.

Periodieke inspectierondes en weringsadvies
Korte lijnen met vaste bestrijders
Snelle responstijd bij calamiteiten
Discrete bedrijfsvoering door Attack
IPM Connect: overzichtelijke online rapportages

Neem contact op

    Werkwijze bij ongediertebestrijding voor hotels:

    We voeren periodieke controles uit en wijzen op ongeregeldheden rondom hygiëne en bouwkunde. We geven advies en ondersteunen u hierin.

    Kritische controlepunten in een hotel

    Ongediertepreventie voor restaurants muizenbestrijding

    Er zijn verschillende kritische punten waar regelmatig gecontroleerd moet worden of er sprake is van de aanwezigheid van ongedierte. In een hotel kan een ongedierteprobleem van de ene op de andere dag ontstaan. Door regelmatige inspecties kan onze ongediertebestrijder u tijdig wijzen op verbeterpunten. Plekken waar zoal problemen ontstaan zijn:

    • In hotelkamers: door middel van de bagage van de gast kunnen plaagdieren ongewenst worden meegenomen. Neem bijvoorbeeld bedwantsen. Deze beestjes kunnen zich via koffers en bagage verspreiden en komen zo in een hotelkamer terecht. Een regelrechte ramp voor een hotel, want de beestjes zorgen voor veel overlast in de vorm van bijtwondjes en hygiëneproblemen. Daarnaast verspreiden ze zich snel verder en is voor de verdelging een grondige behandeling nodig.
    • In het restaurant en de keuken: in de bedrijfskeuken van een hotel wordt doorgaans veel voedsel bewerkt. Daarnaast is de keuken een warme, vochtige omgeving. Het is de ideale leefomgeving voor ongedierte. Kakkerlakken, vliegen en motten kunnen hier voor veel overlast zorgen. Een goede opslag van voedsel en etenswaren verkleint de kans op de aanwezigheid van ongedierte. Wij adviseren hierin.
    • In de (voedsel)opslagruimtes: De opslag van goederen dient op een nauwkeurige manier te worden uitgevoerd. Knaagdieren komen snel op goederen af en kunnen gemakkelijk door verpakkingsmateriaal knagen. Het gevolg is dat er voorraden worden aangetast en dat er gezondheidsrisico’s kunnen ontstaan.

    Veelvoorkomend ongedierte in en rondom hotels

    Ongediertepreventieplan op maat

    Bestrijden op afspraak Attack Heerhugowaard

    Ons devies ‘voorkomen is beter dan genezen’ is in het hotelwezen van grootste belang. Besmetting van plaagdieren voorkomen wij met een proactieve aanpak. Niet alleen de kritische controlepunten in hotels moeten regelmatig worden gecontroleerd, maar ook in andere delen van een hotel kunnen problemen ontstaan. Denk aan wellnessruimtes, sportaccommodaties of congreszalen. Deze onderdelen moeten ook meegenomen worden in het ongediertepreventieplan op maat. Door structurele inspecties op kritieke controlepunten uit te voeren voorkomen we ongeregeldheden met ongedierte, hygiëne of bouwkunde.

    IPM aanpak bij ongediertebestrijding voor hotels

    Ongediertepreventie en Ongediertebestrijding hotels

    IPM is de leidraad van onze werkwijze. Dat houdt in dat we periodieke controles uitvoeren en controleren op ongeregeldheden met ongedierte. Onze bevindingen worden bijgehouden in ons unieke IPM connect systeem. Dit is een compleet overzicht van uitgevoerde maatregelen, bestrijdingsacties en bevindingen. Attack is uw professionele partner die niet alleen volgens de HACCP-voorschriften, maar ook volgens de normen van uw auditerende instantie zoals BRC, AIB of TESCO werkt. Ons devies ‘voorkomen is beter dan genezen’ is in de horeca van het grootste belang. Besmetting van plaagdieren voorkomen wij met een proactieve aanpak. IPM is de leidraad.

    We zijn in het bezit van de juiste certificeringen en gebruiken uitsluitend goedgekeurde bestrijdingsmiddelen.

    Neem contact op met een medewerker van Attack

    Een afspraak maken met een adviseur
    Wij streven ernaar om dezelfde dag te antwoorden