Horeca
Reputatie
In de horeca is een goede reputatie enorm belangrijk. Uw reputatie wordt bepaald door de kwaliteit van uw dienstverlening en gastvrijheid, maar zeker ook door de beleving van uw gast op het gebied van hygiëne.
Optimale standaard in hygiëne
Is uw hygiëne niet op orde? Dan ligt overlast door ongedierte op de loer. Muizen, ratten, kakkerlakken en vliegen zijn gek op voedsel en afval. Realiseer een optimale hygiënestandaard. Attack helpt u hier graag bij. Met weringadvies houdt u ongedierte buiten de deur.
Proactief
Attack is uw professionele partner die niet alleen volgens de HACCP-voorschriften, maar ook volgens de normen van uw auditerende instantie zoals BRC, AIB of TESCO werkt. Ons devies ‘voorkomen is beter dan genezen’ is in de horeca van het grootste belang. Besmetting van plaagdieren voorkomen wij met een proactieve aanpak. IPM is de leidraad.
Attack:
- Weringsadvies (ook bij bouw)
- Periodieke inspectierondes
- Bestrijdingsactiviteiten waar nodig
- IPM Connect: online logboek met compleet overzicht van diensten, documentatie en bestrijdingsmaatregelen en -acties
Natuurlijk zijn wij er ook wanneer u (incidenteel) overlast ondervindt van vliegende of kruipende insecten.
Direct professionele hulp nodig? Bel Attack!
Download hier onze brochure betreffende dierplaagbeheersing. Direct hulp nodig? Bel kosteloos naar 0800-0242000 of laat een bericht achter via bel mij terug.
- Neem contact op
- Bel ons gratis op 0800 024 20 00
- Bel mij terug
- Of stuur ons een email
Nieuws
-
12 september 2017Attack heet Hudson Bay welkom in NederlandMeer lezen
-
21 March 2017Attack heeft IPM-rattenbeheersing certificaat behaald!Meer lezen

